Afvallen

Iets anders

  • Gedroogd fruit, groenten, noten en yoghurt zijn gezonder dan snoep, probeer die ook eens!
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.21 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Fastfood

  • Als u fastfood gaat eten, neem dan altijd ťťn portie frites en ťťn hamburger. Dit scheelt veel meer calorieŽn dan een Big Mac-menu, namelijk 500-600 calorieŽn!
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.17 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Afvallen met poetsen

  • Poets een paar keer vaker op een dag je tanden
    Het gaat om de smaak en je snoept veel minder, echt waar het helpt!
    Ingezonden door: jk - Punten: 6.16 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1




    Water

  • Het enige waar niet veel calcium in zit is water. Drink dus regelmatig water het helpt ook met afvallen.
    Ingezonden door: nina - Punten: 6.16 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Chips

  • Wil je graag afvallen? Eet dan niet chips, daar zitten namelijk heel veel calorieŽn en foute vetten in! Je word er in plaats van dunner juist dikker van.
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.14 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Naar een sportschool gaan

  • Ga iedere ochtend naar de sportschool! Kijk soms ook even hoeveel je weegt op de weegschaal, en je merkt zelf zeker van dat je afvalt!
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.13 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Omschakelen

  • Heeft u een mayonaiseverslaving? Schakel dan om naar moster, dat is namelijk beter!
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.12 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Boodschappen doen

  • Ga boodschappen doen met een gevulde maag, en niet als je nog niets gegeten hebt, want met een lege maag heb je werkelijk trek in alles en kom je met meer boodschappen thuis dan nodig is.
    Ingezonden door: okkie - Punten: 6.11 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Kies wat je eet!

  • Wil je beginnen met afvallen? Dan val je het beste af door te kiezen wat je eet. Kijk ook hoeveel calorieŽn het eten bevat, want het is juist niet de bedoeling dat je juist weer aankomt.
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.1 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Andere koek

  • Neem i.p.v. een koekje een rijstwafel met een bbq smaakje of met kaassmaakje.
    Ingezonden door: jk - Punten: 6.1 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Eten en sport

  • Neem op je nuchteren maag biogarden met een klein gesneden kiwi er door heen. Tien uur een appel of banaan. Rond enen twee bruine boterhammen of 4 beschuiten, dan om half drie een stuk fruit, annanas of miloen.
    Zes uur 2 aardappelen met veel groenten liefst enkel nat maken met het water van de groenten. Ga ook 4x in de week sporten, zwemmen en yoga is het beste voor de spieren - rug - en benen.
    Ingezonden door: mvanlaarhoven@hetnet.nl - Punten: 6.09 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Niet dieten; maar kijk bij Gabriel Methode

  • Gabriel methode werkt. Ik ben hier geen lid van en heb geen cursus o.i.d gevolgd maar onderschrijf zijn methodiek en filosofie.
    Ingezonden door: Erina - Punten: 6.04 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Levensstijl aanpassen

  • Ga er even voor zitten, bedenk wat wel gezond is en wat niet gezond is. Eet / doe het gezonde, laat het niet gezonde staan. Oftewel; pas gewoon je levensstijl aan. Je bent er zo aan gewend en wilt dan niks anders meer.
    Ingezonden door: A. - Punten: 6.03 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Sporten en gezonde dingen eten

  • Wees veel actief! Ga hardlopen, loop op het strand een kilometer tegen de wind in, ga spelen met kleine kinderen want zo train je ongemerkt je spieren en raak je ook kilootjes kwijt! Je moet ook alleen gezonde dingen eten zoals: sla, magere yoghurt en fruit en nog veel meer dingen dat gezond is! Je kunt ook op Yoga gaan maar ik denk niet dat, dat aanslaat.
    Ingezonden door: marieke - Punten: 6.03 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Alcohol

  • Drink nooit te veel alcohol. In bier en wijn zitten namelijk lege calorieŽn die niet je honger stillen en je ook nog eens dikker maakt.
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 6.03 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    De tussendoortjes laten liggen

  • Over het afvallen kan ik het volgende zeggen: Eet gewoon drie gezonde maaltijden per dag: Dus ontbijt, lunch en diner.
    Eet niet snel, maar kauw goed op je eten.
    Voor de rest gewoon de tussendoortjes laten liggen. Dus waarvan men zegt: Dat je daar normaal gesproken niet voor bid.
    Maak elke dag een wandeling van een uur.
    En je valt geheid af.
    En af en toe een keer een bakje met chips of patat, mag best. Als het maar geen gewoonte wordt.
    Ik ben er in 7 weken tijd, ook 7 kilo mee afgevallen. En het is gemakkelijk vol te houden. Daarbij vind ik de dagelijkse wandeling ook even een ontsnapping van de verplichtingen, die je hebt.
    Even helemaal niets.
    Ingezonden door: Henriette - Punten: 6.01 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Toetjes

  • Valkuil voor mij tijdens diťten zijn de toetjes. Nu neem ik magere yoghurt, met optimel vanillevla en stukjes ananas (uit blik). Hoeft geen suiker meer bij en is een heerlijke afsluiting van je (magere) maaltijd.
    Ingezonden door: Rita - Punten: 5.99 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Geen suikers

  • Als je suikers laat staan en 2 liter water drinkt dan val je vanzelf een paar kilo af.
    Ingezonden door: gj - Punten: 5.98 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Ontbijt

  • Ontbijt goed en gezond, de ggd vertelde mij dat. Want alles wat u daarna eet wordt minder vet van opgeslagen, want uw lichaam heeft al een portie binnen gekregen.
    Ik ontbeet eerst vaak niet, maar nu ik het wel doe merk ik dat ik afval en minder snel honger krijg.
    Het is maar een tip van 3 Š 4 kilo maar het helpt.
    Ingezonden door: patriek - Punten: 5.98 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

    Veranderen

  • Drink voortaan magere melk in plaats van halfvolle of volle melk. Ook is het beter om juist zoetjes in plaats van suiker bij de thee/koffie te gebruiken.
    Ingezonden door: Ramin - Punten: 5.97 - Geef zelf punten: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1


    Meer pagina's:
    1 2   >